Reklama to nadal najskuteczniejszy sposób na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Aby odniosła zamierzony efekt, musi przede wszystkim zostać zauważona. Jedną z ciekawszych metod promocji firmy jest stosowanie flag reklamowych, określanych także jako windery. To nienachalny, a jednocześnie łatwy w odbiorze i zapadający w pamięć nośnik, który można wykorzystać przy wielu okazjach.
Jakie są zalety flagi reklamowej?
Chociaż reklama cyfrowa nadal jest jedną z najpopularniejszych form promocji produktów i usług, jej skuteczność stopniowo maleje. W dobie tzw. ślepoty banerowej, surfując po sieci coraz częściej ignorujemy wyskakujące okienka i zmieniamy kanał w czasie emisji powtarzających się bloków reklamowych.
Wykorzystanie flagi reklamowej stanowi doskonałe uzupełnienie strategii marketingowej firmy. Winder, łopocząc na wietrze, łatwo przyciąga uwagę, zwłaszcza że góruje nad otoczeniem. Spora powierzchnia reklamowa pozwala wyeksponować logotyp i nazwę firmy czy chwytliwym hasłem i niebanalną grafiką zachęcić przechodniów do zapoznania się z jej ofertą.
Flaga reklamowa ma wiele zalet:
- jest sposobem promocji firmy,
- zwiększa świadomość istnienia marki,
- buduje zaufanie klientów wobec przedsiębiorstwa,
- zwiększa prestiż firmy.
Wszystko to przekłada się na większe zainteresowanie usługami, co owocuje zwiększeniem zysków z prowadzonego biznesu.
Producenci flag firmowych prześcigają się w pomysłach na atrakcyjne projekty. Do dyspozycji mamy windery reklamowe z flagami o orientacji poziomej, pionowej, modele fasadowe i gabinetowe, stacjonarne i przenośne. Bez trudu możemy dostosować rodzaj flagi firmowej do aktualnych potrzeb.
Szukasz odpowiedniej flagi reklamowej? Sprawdź ofertę firmy Agra - polskiego producenta flag: http://agra-dobron.pl/
Wysokiej jakości produkty są odporne na działanie czynników zewnętrznych – nie niszczeją pod wpływem deszczu i śniegu oraz nie blakną nawet przy długotrwałej ekspozycji na silne nasłonecznienie. Maszty są bardzo stabilne, dobrze trzymają się podłoża, dzięki czemu są odporne nawet na silny wiatr. Jednocześnie konstrukcja jest na tyle lekka, że można je swobodnie przemieszczać.
Jak wykorzystać flagę reklamową?
Aby mieć pewność, że reklama na banderze osiągnie zamierzony efekt, należy wybrać strategiczne ustawienie flagi. Najczęściej możemy zobaczyć je przed biurowcami, sklepami czy zakładami pracy, jednak windery można wykorzystać na wiele sposobów.
Warto posłużyć się nimi podczas różnego typu eventów i imprez branżowych, podczas których szczególnie warto zabiegać o to, by nazwa naszej marki zapadła w pamięć. Flaga firmowa doskonale sprawdzi się również w czasie targów pracy – nie tylko pomoże potencjalnym kandydatom odnaleźć nasze stoisko, ale zapewni pozytywny odbiór firmy, jako miejsca, które dba o własny wizerunek. Flaga reklamowa z pewnością uświetni także wszelkie wewnętrzne imprezy, służąc jako element wspólnej identyfikacji.
Flagę reklamową można wykorzystywać także w budynkach. Dobrze wyeksponowana w gabinecie czy w hallu recepcyjnym będzie stanowić da gości jasny sygnał, że znaleźli się we właściwym miejscu.